Totaal aantal stemmen: 0

Quotes van de winnaars van de Website van het Jaar verkiezing 2014

Beter Spellen: ‘’Meer dan 100.000 actieve deelnemers doen enthousiast hun dagelijkse test bij Beter Spellen. Het concept slaat aan: inmiddels zijn er ook websites voor rekenen, Engels en Duits en er is al een Afrikaanstalige website over het Afrikaans. De website is het werk van Martin van Toll (technisch en inhoudelijk) en een groep vrijwillge panelleden. Het is een waanzinnige opsteker om te zijn uitgeroepen tot beste en populairste educatieve website.’’
Ticketswap: “Het is super om te horen dat de mensen die er verstand van hebben, onze bezoekers, zo tevreden zijn over TicketSwap! Dit motiveert enorm om te zorgen dat bezoekers er zo over blijven denken.”
Body & Fitshop:“Wij zijn er als team van Body & Fit erg trots op dat onze bezoekers hebben bepaald dat onze website, maar ook onze service en producten een mooie prijs verdienen! We werken iedere dag hard om onze bezoekers de beste, lekkerste en meest vernieuwende producten te kunnen bieden met daarnaast een fantastische beleving en een geweldige service. Daarom hebben we vorig jaar onder andere onze nieuwe lijn Body & Fit Superfoods geïntroduceerd. Ook voor het aankomende jaar staan er vele nieuwe ontwikkelingen op de planning! Wij hopen dit niveau nog vele jaren vol te houden!”
Tweakers: “Tweakers helpt consumenten bij het maken van de beste keuze voor een technologieproduct, zoals laptops, tablets en smartphones. Dat doen we onder andere met redactionele reviews, de prijsvergelijker en heel veel user reviews. Het winnen van de Website van het Jaar prijs is een bevestiging voor ons dat we daar veel mensen blij mee maken. Daar zijn we erg trots op!”
Welke.nl “Als je in een lijstje genomineerden staat tussen namen als Facebook, Linkedin, en Twitter om maar een paar kleintjes te noemen, en je wordt dan verkozen tot meest populaire community door de Nederlandse internetgebruiker, dan doe je dus iets goed. Welke.nl is er enorm trots op dat haar inspanningen in de afgelopen jaren ervoor hebben gezorgd dat we deze mooie blijk van waardering hebben mogen ontvangen.”
Feyenoord: “De Website van het Jaar-verkiezing draait om de websites die volgens de Nederlandse internetgebruiker het predicaat ”beste en populairste site” verdienen. Een grotere waardering dan het winnen van deze publieksprijs is nauwelijks denkbaar. Met trots danken wij daarom de vele bezoekers die op ons hebben gestemd. Er is het afgelopen jaar enorm veel verbeterd aan de website van Feyenoord om onze supporters zo goed mogelijk te bedienen. Een prachtig signaal dat we op de goede weg zijn.”
Faja Lobi Surinaams Eten: “Als marktleider van Surinaamse levensmiddelen met een marktaandeel van 72,5% en ook nr.1 op Social Media in de categorie levensmiddelen in Nederland, is het winnen van zowel de Beste als Populairste Website v/h Jaar in de categorie Consumentengoederen een kroon op alle inspanningen die wij al 30 jaar met veel liefde verrichten, maar helemaal een ode en grote dank naar al onze meer dan 300.000 fans! Een bevestiging dat Nederland culinair verwend wilt worden met het lekkerste uit de Surinaamse keuken in het algemeen en met Faja Lobi in het bijzonder! SWADISH KHANA! NJANG SWIETIE! SELAMAT MAKEN! EET SMAKELIJK! KOME DUSHI”
Marktplaats Auto’s: “We zijn trots en vereerd dat de bezoeker Marktplaats Auto’s voor de zevende keer op rij heeft verkozen tot populairste website in de categorie Automotive. Het stimuleert ons om te blijven ontwikkelen, zodat we nu en in de toekomst de gebruikers zo goed mogelijk kunnen blijven bedienen.”
Funda: "Nederland heeft ons opnieuw een prachtig compliment gegeven. Voor het 7e jaar op rij is Funda uitgeroepen tot Website van het Jaar in de categorie Huisvesting. Een kroon op ons werk, naast de diverse bezoekrecords die we dit jaar mochten breken. We blijven onszelf uitdagen om 24/7 de beste ervaring aan onze trouwe fans en gebruikers te bieden. Zo hopen we ook volgend jaar de felbegeerde prijs weer in de wacht te slepen!”
Erfgoed Leiden en Omstreken: “We zijn zeer vereerd dat onze nieuwe site, nog geen vijf maanden na de lancering, door het publiek is verkozen tot beste overheidswebsite van het jaar. Als overheidsinstantie leveren wij natuurlijk onze diensten aan het publiek, maar ook dankzij publieke middelen. Daarom hebben wij tijdens de bouw van onze site de gebruikers nauw betrokken. Er is voor ons dan ook geen mooier compliment dan dat we nu, dankzij de stemmen van het publiek, deze prijs hebben gewonnen. Alle stemmers en bezoekers van onze site, bedankt!”
DELTA: ‘’Fantastisch dat we tot beste website zijn verkozen in de nieuwe categorie Energie. We zijn dubbelop in de prijzen gevallen, want ons portaal ZeelandNet.nl is uitgeroepen tot beste en populairste website in de categorie Telecom. We zijn trots op deze waardering van onze klanten.’’
ZeelandNet: ‘’We zijn erg blij dat we voor het vierde jaar op rij in de prijzen zijn gevallen als beste en nu ook als populairste Telecomwebsite van Nederland. En ons moederbedrijf DELTA heeft de prijs voor beste website in de categorie Energie in de wacht gesleept. We zien dit als waardering van onze klanten en als extra motivatie om op de ingeslagen weg door te gaan. “
ASN Bank: “Onze website werd voor het vierde jaar op rij uitgeroepen tot de beste website in de categorie Banken en beleggen. Vooral de inhoud van onze website werd hoog gewaardeerd. Wij zijn daar bijzonder trots op. Onze klanten spreken hiermee niet alleen hun waardering uit over de website, maar ook hun vertrouwen in de ASN Bank.”
ING: “Voor de 4e keer op rij door consumenten gekozen tot meest populaire financiële website! Een grotere waardering dan het herhaald winnen van zo'n publieksprijs is nauwelijks denkbaar. We hebben met en voor onze klanten ook het afgelopen jaar enorm veel verbeterd aan de online dienstverlening van ING. Het inzicht en gemak van het afhandelen van je geldzaken is nog verder verbeterd. En dit is een geweldige stimulans om met passie te blijven doorwerken aan verdere verbeteringen en vernieuwingen.” Max Mouwen – Directeur Internet & Mobiel
Unique: Raymond Puts, algemeen directeur van Unique: “We zijn ontzettend blij dat we voor de vierde keer op rij deze prestigieuze titel op onze naam mogen schrijven. Het is een grote eer om de bevestiging te krijgen dat onze online strategie succesvol is bij de doelgroep. Een ijzersterke online strategie is in deze tijd absoluut onmisbaar.”
VakantieVeilingen.nl: “We zijn erg blij dit jaar ons lustrum te mogen vieren als meest favoriete website in de categorie vrije tijd. De waarde van deze prijs is voor VakantieVeilingen.nl groot, aangezien wij voor de consument alleen online vindbaar zijn en onze klanten dit medium als zeer positief ervaren. Voor ons bevestigd het dat de aandacht die wij steken in de gebruiksvriendelijkheid en inhoud van onze website door de in totaal 250.000 bezoekers die de site dagelijks trekt, op prijs wordt gesteld.” Frank van Run, CEO Emesa Nederland BV
OpenCompanies: “Wij van OpenCompanies zijn er rotsvast van overtuigd dat de reputatie van ZZP’ers straks een cruciale factor is om goede business te doen. Niet alleen cijfers, maar vooral ook online reviews spelen in de ‘reputatie-economie’ van morgen een doorslaggevende rol. Op een prijs als de ‘Website van het Jaar’- award zijn wij dan ook ontzettend trots. Meer zelfs: het motiveert ons om in 2015 het platform voor bedrijfsinformatie nóg beter te maken, zodat ZZP’ers straks nog verstandiger en veiliger zaken kunnen doen.”
Univé: “Dat unive.nl uit de bus is gekomen als beste verzekeraarswebsite 2014 - daar zij we enorm trots op. Dat we daarmee behoren tot de voorhoede van Nederlandse websites – geweldig! Maar dat onze eigen klanten ons zo waarderen – dat vinden we nog het allermooiste. Hier blijven we natuurlijk aan werken, want het kan altijd beter. Dus reken erop dat onze website in 2015 nóg beter wordt.”
24Kitchen: "24Kitchen bestaat inmiddels drie jaar. In elk jaar hebben we de populairste en beste website van het jaar gewonnen. De gebruikers staan bij ons altijd centraal. Daarom zijn we super trots dat dankzij deze gebruikers, wij 3 keer op rij hebben gewonnen."
Nationale Vacaturebank: “Dat we voor het 5e jaar op rij de prijs van populairste carrièresite van Nederland winnen, bevestigd dat we jaar op jaar in staat zijn om werkzoekenden aan een (nieuwe) baan helpen. En daar zijn we ontzettend trots op! Met een gedreven team zijn we elke dag bezig ons platform te verbeteren om aan de veranderende wensen en behoeften te blijven voldoen.”
AZ: “Voetbalfans worden niet vaak verwend door hun clubs. Fans zullen immers niet snel overstappen naar een ander. AZ ziet dat anders. De Alkmaarse profclub bewijst met AZ.nl dat digitale fanvriendelijkheid juist heel belangrijk is. De samenwerking met TRES leverde AZ in 2014 een forse omzetstijging, kostendaling en twee prestigieuze prijzen op.”
Arke:“Om klanten de allerbeste ervaring te bieden steken we dagelijks veel energie in de ontwikkeling van Arke.nl. Dat bezoekers en boekers dit waarderen is een geweldig compliment. We dragen met trots de titel Populairste website in de categorie Vakantie & Toerisme. En vertrouwen erop dat we ook volgend jaar de concurrenten voor blijven.”
Toyota:“De Toyota website was vlak voor de verkiezing volledig vernieuwd. Ons doel hierbij was een website te ontwikkelen die perfect aansluit op de behoefte van de hedendaagse consument. Zowel qua inhoud als gebruikersgemak. Door het publiek verkozen worden tot “Beste Auto Website van het jaar” is de ultieme bevestiging dat we daarin zijn geslaagd. We zijn dankbaar voor de waardering en uiteraard erg trots op het resultaat!”

Quotes van de winnaars van de Website van het Jaar verkiezing 2013

24Kitchen: “Wij zijn trots op het feit dat we voor het 2e jaar op rij deze publieksprijs hebben gewonnen. Ons team heeft de gebruiker voorop staan als het gaat om de ontwikkeling van ons platform. Het hele 24Kitchen team is dan ook zeer vereerd dat juist de gebruikers er voor hebben gezorgd dat onze website ook dit jaar in beide categorieën heeft gewonnen.”
ASN Bank: “Onze website werd voor het derde jaar op rij uitgeroepen tot de beste website in de categorie financieel. Met name op aanbevelen en content kregen wij hoge scores van onze klanten. Daar zijn wij uiteraard bijzonder trots op. Onze klanten spreken hiermee niet alleen hun waardering uit over de website, maar ook hun vertrouwen in de ASN Bank.”
Zylom: “Het is een ongelofelijke eer om deze prijs weer te winnen en als Zylom-team zijn we vastberaden om onze website elke dag nog beter te maken!”
ING: “We zijn er enorm trots op om voor de derde keer op rij door het Nederlandse publiek te zijn verkozen tot meest populaire financiële website. Een mooie erkenning van alle verbeteringen in onze online dienstverlening!”
Catawiki “Wij zijn zeer gelukkig met de prijs voor Website van het Jaar in de categorie ‘Communities en sociale netwerken’. Het is voor ons in de eerste plaats een duidelijk signaal dat onze gebruikers erg tevreden zijn met de ontwikkeling van onze website. In de tweede plaats is dit voor ons een bevestiging dat steeds meer mensen ons leren kennen en gaan gebruiken. We merken ook echt dat deze prijs er toe doet en dat mensen er ons op aanspreken en feliciteren.”
soChicken: “Hoe meer mensen we met soChicken bereiken, des te meer mensen we kunnen helpen hun leven leuker te maken op een simpele manier. En hoe meer mensen goed in hun vel zitten, des te mooier de wereld wordt. Dat soChicken voor de tweede keer in de prijzen is gevallen, is dus goed nieuws. De erkenning en aandacht haalt meer mensen over om met soChicken aan de slag te gaan en hun leven te verbeteren. We zijn super trots en dankbaar dat het publiek soChicken zo waardeert, en we gaan hard aan het werk om onze impact nog verder te vergroten. Er is immers nog genoeg te doen!”
NU.nl: “Fantastisch om te zien dat we wederom de populairste nieuwssite zijn. Volgend jaar lanceren we een compleet nieuwe website, die we samen ontwikkelen met onze bezoekers. Daarnaast zien we een groeiend publiek voor onze apps, hopelijk wordt dat ook snel een categorie van jullie verkiezing.”
Unique Uitzendbureau:“Wij zijn er ontzettend trots op dat Unique voor de derde keer op rij de prijs ‘Beste Carrièrewebsite van het Jaar’ mee naar huis neemt. Dat wij wederom deze titel mogen dragen onderstreept dat we met onze online strategie een aansprekende en succesvolle weg ingeslagen zijn. Voor de derde keer op rij de prijs winnen is dan ook het bewijs dat Unique ook online het verschil maakt.”
Relatieplanet.nl: “We bedanken iedereen voor het uitbrengen van hun stem voor datingwebsite van het jaar 2013. Na de viering van ons tienjarig bestaan en de viering van ons 200.000 liefdeskoppel is deze prijs als een kers op de taart. We vinden het fantastisch dat zoveel singles voor onze website hebben gekozen. Het is een enorme waardering voor de inzet van alle medewerkers binnen onze organisatie. Ook in 2014 blijven wij meegroeien met de wensen en behoeftes van onze members!”
Tweakers: “Het winnen van de Website van het Jaar prijzen zien we bij Tweakers echt als een pluim van onze gebruikers. We streven ernaar de Beste Vergelijkingssite en Nieuwssite van Nederland te zijn op het gebied van consumentenelektronica en technologie. Het winnen van de Website van het Jaar Awards in deze categorieën is voor ons een teken dat we op de goede weg zijn.”
VakantieVeilingen.nl:“Wij zijn uiteraard enorm trots op deze prestatie, ook nu we de award voor het vierde opeenvolgende jaar winnen. Voor ons bevestigt dit dat de zorg die wij besteden aan de gebruiksvriendelijkheid én de content door bezoekers op prijs wordt gesteld. VakantieVeilingen.nl is er vooral om hen te inspireren door een breed aanbod van arrangementen te bieden.”
CliniClowns:“We zijn ontzettend blij dat de site van CliniClowns voor de derde maal in de prijzen is gevallen. Ook dit keer krijgt het ‘keurmerk’ een plek op onze site.”
Lexa.nl:“We zijn ontzettend trots dat we juist nu deze prijs in ontvangst mogen nemen. We hebben een heel mooi jaar achter de rug waarin we als marktleider dagelijks honderden singles een leuke date bezorgen. We werken met een geweldig nationaal en internationaal team keihard om onze members de best mogelijke datingservice te bieden. Dat we daar nu door het Nederlandse publiek voor beloond worden, is een ontzettend groot compliment.”

Quotes van de winnaars van de Website van het Jaar verkiezing 2012

ASN BANK: “De verkiezing tot beste financiële website van het jaar de afgelopen twee jaar, was voor ons een enorm compliment. Wij zijn vooral een internetbank en onze website is daarom als ‘etalage’ een heel belangrijk communicatiemiddel. We zijn blij dat klanten en geïnteresseerden dit waarderen. Daar werken we hard aan, elke dag. De waardering van deze prijs is een bevestiging om dat te blijven doen.”
CZ: “De grootste betekenis van deze prijs is de enorme aanmoediging door ons publiek. Er is de afgelopen twee jaar enorm veel verbeterd aan de website van CZ om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Nu beginnen we te oogsten met publiekswaarderingen als deze. Het zijn duidelijke tekenen dat we op de goede weg zijn”
FUNDA: “Al 5 jaar website van het jaar, we zijn trots op de erkenning van het online publiek!”
BETER SPELLEN: “Sinds de start van Beter Spellen in 2009 is de website goed gegroeid. Zo’n 90.000 actieve deelnemers doen enthousiast hun dagelijkse test. Dankzij hoofdsponsor Noordhoff Uitgevers is het mogelijk geweest om de website verder te ontwikkelen en duizenden opgaven op drie niveaus in de database te zetten.

De website is het werk van weinig mensen: Martin van Toll (technisch en inhoudelijk) en een groep vrijwillige panelleden. Het is een waanzinnige opsteker om met de beide prijzen naar huis te gaan (beste en populairste educatieve website). Vooral als je ziet dat andere winnaars giganten zijn met veel personeel: Google, Funda, Nu.nl, Belastingdienst, Tweakers en ING.”

CLINICLOWNS:“We zijn ontzettend vereerd dat onze site na het winnen van de publieksprijs in 2011, in 2012 ook door het Nederlandse publiek is uitgekozen tot de beste website van het jaar in de categorie goede doelen. We dragen deze titel dan ook met trots. Naar ons idee is het een mooi keurmerk waarvan we graag melding maken op onze site.”
ZYLOM: “Elk jaar is het een kroon op ons werk om weer te winnen en de perfecte motivatie om als team verder te werken aan een website waar we trots op zijn!”
WINTERSPORTERS.NL: “Dat wij twee jaar achter elkaar hebben gewonnen bewijst dat onze niche website een enorm en trouw publiek heeft. De website van het jaar awards zijn de kroon op ons werk.”
KWF KANKERBESTRIJDING: “Het is altijd leuk om te winnen, zeker wanneer het een publiekswedstrijd is!”

Quotes van de winnaars van de Website van het Jaar verkiezing 2011

TWEAKERS.NET: “Vorig jaar won Tweakers in totaal vijf awards, waaronder ook de overkoepelende prijs voor Website van het Jaar. We werken elke dag met meer dan zestig man en talloze vrijwilligers aan de site en het is fantastisch om op zo’n manier beloond te worden voor alle inspanningen.”
NATIONALE VACATUREBANK: “Zowel in 2010 als in 2011 is NationaleVacaturebank tijdens de ‘Website van het Jaar verkiezing’ door het publiek uitgeroepen tot de meest populaire carrieresite van Nederland. Ondanks de opkomst van vele nieuwe vacaturesites en social media blijkt dus dat werkzoekenden nog steeds massaal kiezen voor het gebruikersgemak en de kwaliteit van NationaleVacaturebank. De prijs is zowel voor ons als voor onze klanten dan ook een bevestiging dat we goede resultaten leveren. We zijn zeer trots op de prijs en daarom heeft het logo van de ‘Website van het Jaar’ dan ook een prominente plek gekregen op onze website.”
CONSUWIJZER.NL: “Het mooie is dat het om een publieksprijs gaat. Met het logo Website van het Jaar laat je in een oogopslag zien dat je site door het publiek gewaardeerd wordt.”
ZIGGO.NL: “De Website van het Jaar-verkiezing draait om de websites die volgens de Nederlandse internetgebruiker het predicaat ‘beste en populairste site’ verdienen. Een grotere waardering dan het winnen van deze publieksprijs is nauwelijks denkbaar. Met gepaste trots danken wij daarom de vele bezoekers die op ons hebben gestemd.”
MARKTPLAATS AUTO’S: “We zijn enorm blij met deze award, de uitverkiezing laat zien dat de gebruikers hun weg op de site weten te vinden en weten te waarderen. Met ons grote aanbod aan auto’s op Marktplaats, willen we deze gebruikers nu en in de toekomst zo goed mogelijk blijven bedienen.”
ZYLOM: “Inmiddels heeft Zylom al meerdere jaren op rij de prijs gewonnen in de categorie Beste en Meest Populaire website van het jaar in de categorie Games. Niet alleen zijn wij natuurlijk trots op deze prijs en zien wij het als een teken van erkenning van onze klanten (het is per slot van rekening een publieksprijs!). Ook geeft het ons het voordeel dat wij nóg meer een gevoel van veiligheid, vertrouwen en kwaliteit kunnen creëren bij zowel onze nieuwe als onze terugkerende spelers.”
iBOOD: “iBOOD.com, Internet’s Best Online Offer Daily, heeft iedere dag 1 superaanbieding, voor de beste prijs! Onze klanten hebben ons de afgelopen jaren 3 keer verkozen tot ‘Website van het Jaar’ in de categorie Shopping. We zijn erg blij dat we hebben gewonnen, en we werken elke dag hard om onze klanten nog beter te kunnen bedienen. De Website van het Jaar award is ons zeer waardevol, het geeft onze nieuwe klanten vertrouwen om te shoppen op iBOOD.com en helpt bij het bouwen van relaties met de industry.

Wij hopen dat we dit jaar wederom de prijs winnen!

Met vriendelijke groet,
Jöran Prinssen

CEO iBOOD.com”

SPELD.NL:“Zonder de juryprijs van vorig jaar hadden we nooit op deze flyer gestaan.”

“Zoals Mulisch al zei: winnen went, verliezen nooit. Onze gedachten zijn dan ook bij de redactie van musicals.nl. ”

“Qua bezoekerscijfers heeft het ons weinig goed gedaan, maar het diner tijdens de uitreiking was heerlijk. ”

“Vorig jaar verloren wij in de categorie Entertainment – populairst van YouTube.com. Met de exposure die de Website van het Jaarverkiezing opleverde hebben wij ze qua bezoekerscijfers inmiddels ingehaald.”

3FM.NL:“De erkenning is een bevestiging voor de ruim 1 miljoen wekelijkse bezoekers van 3FM.nl dat zij zich online binnen een innovatieve, informatieve, interactieve en onderhoudende omgeving begeven. Tegelijk een motivatie voor de makers van de publieke omroep en 3FM in het bijzonder om door te gaan met online innovatie’s en de interactie met haar publiek”
VakantieVeilingen.nl: “VakantieVeilingen.nl ziet het winnen van de Website van het Jaar Award als een geweldige erkenning van het Nederlands publiek. We zijn erg trots dat we deze prijs voor de tweede keer op rij hebben gewonnen en zien dit als een bevestiging dat we als bedrijf, in dit snel groeiende en volwassen wordende segment van de reis- en vrijetijd markt, steeds weer weten te inspireren en te verrassen.

- Marc Muller CEO VakantieVeilingen.nl.”

BUIENRADAR.nl: “Het is natuurlijk altijd een hele eer om ergens voor als beste gekozen te worden door de gebruikers. Daar doe je het tenslotte voor. Daarnaast legt het ook wel weer een verplichting op voor onszelf om nog beter te worden. Hopelijk doen we het dit jaar weer net zo goed als vorig jarig en voorgaande jaren betreffende de verkiezing van de website van het jaar, maar stiekem hopen we op meer. Dat is in ieder geval wel ons streven.”
Cliniclowns.nl: “In 2011 is onze nieuwe site gelanceerd met als doel nog meer mensen aan CliniClowns te binden en blijven boeien. Dat onze site is gekozen tot meest populaire site onder de goede doelen is voor ons een teken dat we ons doel hebben bereikt. En een kroon op ons werk!”